Thursday, December 27, 2007

In loc de introducere

Ma uit la EA si vad cum creste, cu se schimba de la o zi la alta si o descopar zi de zi, cu aceeasi curiozitate pe care am trait-o cand am tinut-o prima data in brate.....si tot uitandu-ma la ea realizez ca am uitat lucruri importante: cum era acum 1 saptamana, cum era acum 1 luna, cum era acum 5 luni jumate, cum era cand s-a nascut. Si asa am luat decizia: ii voi face jurnal :) Nu stiu daca peste ani imi va multumi pentru asta, insa stiu ca asa va afla mai multe despre ea, iar momentele importante nu vor fi date uitarii.

Deci EA va avea jurnal, dar nu orice fel de jurnal, ci unul modern, virtual, asa cum ii sta
bine oricarei tinere domnisoare nascuta in secolul vitezei si al luminii.
Asa ca de acum inainte voi incerca, cu greu ( singurul neuron ramas in urma sarcinii va fi pus la mare incercare :) ), sa imi reamintesc toata istoria ei, din prima clipa in care am aflat de existenta ei si pana in prezent.

No comments: