Wednesday, March 19, 2008

A patra luna - evolutie si nu numai :)

In cea de a patra luna am pasit cu vreo 68cm si vreo 7000g, ceea ce dupa parerea noastra si a medicului de familie a fost super ok. Insa abia acum am inceput sa ne luptam cu adevaratele probleme "bebelusesti": plictiseala si lipsa poftei de somn. Problema mare, monsher, pentru mine, mama copilului, care nu prea stiam ce si cum sa fac sa o "antrenez" in diverse chestii ca sa o obosesc. De fapt si de drept, la sfarsitul partidei de joaca eram mai obosita decat ea, dar asta nu se pune. Probabil ca multi se intreaba cum te poti juca cu un copil de 4 luni. Raspunsul este foarte simplu si foarte sincer: extrem de GREU. Joaca noastra consta in mici elemente de gimnastica si in maimutarelile mele cu gramada de jucarii. Si toate astea pentru un singur zambet de satisfactie din partea copilului. Nu credeam ca vreodata ca eu, "om mare" ce sunt, sa ma "prostesc" si sa ma maimutaresc in asa hal in fata unul copil care nici nu realizeaza prea bine ce i se intampla. Insa, e bine sa nu spui niciodata niciodata, caci nu stii de unde sare blitzul si imortalizeaza exact un moment "intim" dintre tine si copilul tau. :))
Oricum, parerea mea personala este ca bebelusii sunt cei mai dragutzi in primele 3-4 luni de viata....cand inca nu se misca, nu vorbesc si nu iti rapesc ultima farama de energie ascunsa undeva, adanc, in corpul tau. Dupa 4 luni e valabila zicala: cine seamana vant, culege furtuna. Uneori am impresia ca eu am semanat furtuna si am cules o mica tornada sau un pui de tzunami, care creste pe zi ce trece. :)))))

No comments: