Friday, April 24, 2009

"Boala BIO"

Ca sa fiu in trend cu vremurile actuale, m-am adaptat la situatie si m-am lasat "lovita" de "boala BIO". Ce inseamna sa traiesti BIO? Inseamna sa incerci sa elimini chimicale din tot ceea ce mananci, bei si folosesti pentru ingrijirea corporala si a casei. Si asta incerc sa fac. Nu stiu cat voi reusi, caci pretul produselor bio in Ro este strigator la cer ( comparativ cu venituirle noastre) insa important pentru psihicul meu este ca macar incerc. Sper sa si iasa ceva. Deocamdata am achizitionat o gama cosmetica ( testez pe mine inainte, nu? :) ) bio, gama Alverde, de la magazinele DM din Bucuresti. Preturile sunt mai mult decat acceptabile in comparatie cu alte produse de acest gen, iar pe eticheta lipsesc cumpusii chimici ( dintre cei care fac lista lunga pe cosmeticele "uzuale") cu care deja ne-am "imprietenit" de-a lungul existentei noastre, gen: butylene glycol, potassium phosphate, PPG-26-buteth-26, PEG-40, phenoxyethanol, disodium edta, polyquaternium-7, methylparaben, butylparaben, ethylparaben, propylparaben.....

So, pt cativa lei, puteti incerca produsele Alverde in favoarea celor cu nume rasunatoare din rafturile hipermarketurilor sau farmaciilor.

Mai mult, sper ca si in Ro sa fie cat de curand importata si gama de machiaj Alverde, care din cate am citit are critici mai mult decat favorabile in afara granitelor noastre.

No comments: