Wednesday, October 7, 2009

Ce doreste caprioara

Aseara, intr-un moment de tandrete cu fiica mea, ii spun ca mama prietenului David are in burtica, in casa lui bebe, un bebe mic cat un bob de grau. Ea imi raspunde rapid ca bebe va creste mare si il vom aduce acasa la noi. Ii explic ca bebelusul respectiv se va duce la David acasa si ca daca doreste un bebe al ei tre' sa faca o "comanda ferma" catre "imparatie" si cine stie. Ma pune pacatul si-o intreb:
- Tu ce bebe vrei sa aduca mami acasa? Fetita sau baietel?
- Titita!
- Baietel nu vrei?
- Da, fumos ca Dadici!

Interzisa, ma uit la taica-su....e clar pentru mine faptul ca viitorul copil trebuie sa fie tot fetita pentru ca eu nu pot face baieti frumosi ca David. Si nici tatal Marei......care oricum doreste ca viitorul baietel sa fie tot fetita. Si uite asa visul meu de a fi mama de baiat ramane doar un vis. :)

4 comments:

Danae said...

Eu inteleg ca vrea si "tititza" si baietel. Tu de ce nu intelegi asa mami?

ileana said...

ba da, ba da, inteleg ca mara vrea su-in baiat si-o fata. deci spor la treaba, dragii mosului, comanda e cat se poate de ferma, parerea mea :D

Andra said...

Hell, no! Dl Z spune ca NU stie sa faca baieti, mai ales asa frumosi ca David, deci ar iesi TOT fete....DOUA....sinucidere curata....Concluzie: inca unul, cu ajutorul lui Dumnezeu, si gata! Si dc o iesi baiat, chefuiesc 5 zile. Dc iese fata, 10 zile, ca-l bag pe Dl Z in postnatal, cu fetele lui :)

oanamada said...

Super tare ultimul tau comentariu! Ai scos din calcul insa una si mai tare: daca ies gemeni? Si inca una... O prietena de-a mea a patit-o! Indiferent de ce va fi...sanatos sa fie bebe! Va pup