Friday, May 8, 2009

Ma-me-mi-mo-mu

Ieri, din lipsa de ocupatie, pe drumul catre casa am inceput s-o antrenam pe don'soara cu cateva vocalize pentru a-si da mai repede drumul la limba. Si am inceput ca la muzica : ma, me, mi, mo, mu, pa, pe, pi po, pu....Si apoi cu combinatii.

- Mara, ia zi bu-bu.
- Bu-bu.
- Ni-ni.
- Ni-ni, zise si fi-mea.
- Si acum zi: bu-ni.
Ea cu ranjetul pe buze, imi raspunde:
- Nu, mamaia.

Rezultatul = eu si cu taica-su am ramas masca de conexiunile pe care le face si am realizat ca e foarte clar ca intelege 10000% din ceea ce discutam cu ea.

Concluzie: inca nu putem convinge copilul sa spuna "buni" si sa facem astfel diferentierea intre cele 2 bunici. Insa eu sunt sigura ca in capul ei mic, blond si extracarliontat ea le diferentiaza atunci cand ii vorbesc despre ele sau atunci cand vorbesc la telefon.

3 comments:

Anonymous said...

Mara este o dulcica si o frumusete de fetita!
La noi problema este si mai grava de atat! :D "Bunica" este soacra-mea si Ada este mama mea...daca o intrebi cine este Ada spune foarte rar ca este "bunica"...in schimb daca o intrebi cum se numeste bunica (adica soacra-mea) raspunde invariabil, tuguindu-si buzele meditativ, "...mmmm, bunica iete bunica"..asa ca nu-i bai bunicile sunt fericite oricum li s-ar spune!Sa va traisca printesa frumoasa!

Andra said...

Multumim mult pentru cuvintele frumoase. Si la noi e o bulibaseala intre bunici si strabunici. Si sincera sa fiu ma bucur ca are norocul sa le aiba pe toate 4. Asa ca din partea mea sa le amestece cu placere. :)

Noi stim totul despre Catinca deoarece si noi am activat intr-o vreme pe DC,la forumul de Strumfi, pana mi-au inchis contul. Mara este nascuta pe 13.07.2007, iar eu am activat sub id-ul de AndraZ. POate ai mai auzit povestindu-se pe ici colo. :) V-am citit si blogul si va citesc si pe DC. Catinca este o scumpete si f dezghetata, iar ca alura....nu mai are nici urma de bebe. Este o domnisorica in toata firea.:)) Sa va traiasca si sa va bucurati de ea!

Andra si Mara

Anonymous said...

Andra...ce mica este lumea...de altfel, de ce ma mai mir ca foarte multe dintre fetele de pe DC au bloguri...Ma bucur ca ti-am descoperit blogul...e chiar mai bine si mai frumos asa!
Eu pe DC nu am contul inchis, dar de ceva vreme incoace nu mai intru decat ca sa vorbesc cu fetele de la strumfi si acolo..destul de rar ca am tot fost prinsa cu plecarea noastra care se apropie.
De ce ti-au inchis contul?
Eu una am ajuns la concluzia ca este mai bine sa stau in banca mea...pentru ca DC s-a populat cu foarte mult "chef" de scandal si jigniri si chiar nu vreau sa-mi irosesc energia si timpul aiurea. Oricum, DC imi este drag si acum pentru ajutorul pe care l-am gasit acolo si pentru prieteniile pe care le-am legat!
Ma bucur sa va regasesc si sper din suflet sa ne scriem des.
Pupam printesa frumoasa si pe mamica ei!