Wednesday, March 11, 2009

Primul 8 Martie adevarat

Multi poate vor comenta ca "si anul trecut a fost 8 Martie", insa anul trecut Mara era o mica taratoare, fara nici un dinte-n gura, care nu-si putea exprima iubirea si sentimentele poe care le nutreste fata de mama sa. Asa ca anul trecut am negat ziua de 8 Martie si am decretat ca anul acesta este "primul 8 Martie adevarat". Zis si facut. Asadar, anul acesta m-am trezit (cam greu dupa ce in noaptea precedenta aniversasem anticipat cu prietenele mele dragi) si m-am aruncat prada ispitei intreband-o timid pe Mara: cine sunt eu? "MAMA". odata cu raspunsul a venit si imbratisarea oficiala pe care am asteptat-o 1 an de zile si pe care am savurat-o din plin. Lacrimile mele, bine ascunse pentru restul lumii ( ca nu-mi permit sa cobor stacheta in fata celorlalti), mi-au inundat intreaga fiinta si m-au facut sa realizez ca de acum ziua de 8 Martie are un sens si pentru mine.

2 comments:

loredana şi robert said...

la multi ani si o primavara frumoasa! si multe sarbatori de acu in colo la fel de adevarate si de pline de amintiri minunate.

Andra said...

Multumim la fel si voua si numai bine!